2012. november 2., péntek

Jean Plaidy vs. Victoria Holt

Nem igazán boldogulok a Bellefleur-rel (gondolkodom, hogy abbahagyjam), és ha már úgyis itt a hosszú hétvége, és nem különösebben van mit csinálnom (már takarítottam, eltettem savanyúnak a zöld, be nem érett parikat, sütöttem fincsi csokis kiflit az uramnak), arra gondoltam olvasok egy kicsit angolul. Már eltelt négy év azóta, hogy Angliában vendégeskedtem, ahonnan beszereztem 8 darab könyvet. Szégyenszemre ebből talán hármat sikerült elolvasnom, pedig akkor nagyon is úgy terveztem, hogy rengeteget fogok olvasni angolul (haha). A választásom Jean Plaidy: Katharine, the Virgin Widow-ra esett. A Tudorok korábban is bejöttek angolul. Nagy meglepetésemre, az előszóban bukkantam egy roppant érdekes információra, amit eddig nem is tudtam. Jean Plaidy írta, aki nem más, mint Victoria Holt, vagy Philippa Carr. Én az ő könyveit eddig úgy kerültem, mint macska a forró kását. De ez most egészen jó, és most teljesen el vagyok bizonytalanodva, hogy ő akkor most jó, és érdemes vele foglalkozni? Vagy ez egy történelmi ponyva, vagy hogy is van ez?



Ti olvastatok már tőle? Mi a véleményetek? Érdemes tőle olvasni mást is? (Meg van még a The King's Secret Matter is...)

U.i.: Csak hogy dicsekedjek is, tök büszke vagyok magamra, hogy nem csorbult az angolul olvasási képességem az idő vas foga alatt. :D De ezt csak úgy mellesleg, magamnak jegyzem meg. :)

1 megjegyzés:

  1. Én olvastam nagyon régen Victoria Holt könyvet és nekem nem rémlik, hogy bármi problémám lett volna vele. :) De lehet, hogy az idő megszépíti a dolgokat. :D

    VálaszTörlés