2012. december 31., hétfő

Várólistacsökkentés 2013 - 3.0

Az utolsó előtti pillanatban jelentkeztem a Várólistacsökkentés idei etapjára. Én tényleg elkezdtem időben összeszedni a gondolataimat, hogy miket is lenne jó a jövő évben olvasni, de valahogy most perpillanat egyikhez sincs igazán kedvem. Az utóbbi másfél hónap a valamiért összetornyosult recipéldányok olvasásával telt, és még egy félig vissza is van, és valahogy semmi máshoz nincs kedvem, mint sorozatot nézni, vagy játszani a gépen. Mondhatni bepunyultam itt a karácsonyi és azelőtti időszakban, amihez hozzájárult az is, hogy négy napig itthon voltam betegen. Szóval teljes mértékben le vagyok lassulva, aminek az lesz az eredménye, hogy kínkeserves lesz a jövő évre való felpörgés a munkában, meg úgy egyáltalán mindenben. Pedig minden okom megvan a felpörgésre, hiszen most már tényleg készülnek a háztervek (az előző tervezőt sajna ki kellett rúgni, mert 3 hónap alatt nem állt neki még egy vázlatnak sem), 3 hét múlva megyünk síelni (most talán a "hogyan kell sérülés nélkül elesni" órán kívül mást is lesz módon elsajátítani), és már tegnap a zenéket is összeszedtem hozzá, ma meg a telken fogunk szilveszterezni (vettünk egy csomag méhecske és egy csomag sikoly nevű tűzijátékot, és azt fogjuk jól kilőni majd a telken - reszkessetek rókák és vadnyulak). 

Szóval ahogy látjátok, most is tök felesleges dolgokról fecsegek, ahelyett, hogy megosztanám veletek, milyen listákat állítottam össze. Amúgy gondolkodtam, hogy egyáltalán nem állítok fel listát, mert ebben az idegállapotban nem tudom garantálni, hogy kellő felelősséggel kerültek beválogatásra a könyvek. :) Namármost igyekeztem azért úgy operálni, hogy olyanok legyenek most benne, amiket még nem annyira próbáltam ki eddig. Így került bele Szabó Magda, Kaffka Margit, Wodehouse, Harlan Coben, Caleb Carr és Karinthy Ferenc is. Aztán vannak olyan megkezdett, és gonosz módon abbahagyott életpályaművek, mint Vaszary Gábor, Thakeray, Jane Austen. És a többi.

Lássuk először az éles, 12-es listát:

Janet Evanovich: A szingli fejvadász 3.Stephen King: BilincsbenJane Austen: A klastrom titkaSzabó Magda: Régimódi történetP. G. Wodehouse: Hübele SámuelChristopher Moore: A leghülyébb angyalVaszary Gábor: ŐJostein Gaarder: A történetárusKaffka Margit: HangyabolySofi Oksanen: TisztogatásJörg Kastner: Az ördög színe kékMurakami Haruki: Világvége és a keményre főtt csodaország

Aztán pedig az alternatívat is:

Murakami Haruki: A kurblimadár krónikája I-III.Vaszary Gábor: Kislány a láthatáronCaleb Carr: A Halál angyalaGabriela Adameşteanu: Az elveszett délelőttBram Stoker: DrakulaMóricz Zsigmond: Rózsa SándorWilliam Makepeace Thackeray: Henry Esmond történeteEsze Dóra: Két tojásHarlan Coben: Az erdőFrances Hodgson Burnett: A kis lordMóra Ferenc: AranykoporsóKarinthy Ferenc: Budapesti tavasz

Idén nem ígérek semmit, hogy bármelyiket is teljesíteni fogom, vagy egyáltalán a kettőből az egyet, de mindent véghez fogok vinni annak érdekében, hogy sikerrel járjak. Ehhez minden könyvválasztás előtt először át fogom futni ezt a két listát, majd ha nem tetszik róla semmi, akkor folyamodok az egyéb, amúgy is már régóta a polcon heverő könyvek irányába.

Sok sikert nekem, és mindenkinek, aki indul a megmérettetésben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése